onsdag 15 augusti 2012

En halv vecka

Halva arbetsveckan har gått, och jag som var lite småkaxig och sa till en kollega i måndags att jag känner mig hur pigg som helst och jätteladdad för att börja jobba igen får nog ta tillbaks det, för jag är jättetrött när det är bara är onsdag...

Tack o lov har jag som vanligt piggat upp mig med mina armband som jag har i alla dess färger och former, blivit som en liten sport liksom, att ha olika armband nästan varje dag...

Efter jobbet har jag inte orkat någonting, det enda som hänt i veckan är att vi åkt för att titta på bil i Nora och även köpt den, så det var ju roligt!
Sedan försöker jag behålla känslan av sensommar med fina sommarväskor som tex min Palmgrens och i dag blev det en glass ute vid Stortorget på eftermiddagsfikat, fast jag sagt att jag inte ska äta onyttigt i veckorna, (men det skyller jag på min vän och kollega Kicki, men idéen och glassen var väldigt god måste jag medge så jag behövde nog det!)


Har kommit på att jag är rätt duktig på att belöna mig med saker, säger att jag värd det och nu säger jag det igen... I kväll var jag värd ett glas vin och senaste Femina för jag har klarat av första, halva arbetsveckan... Det är trevligt, att belöna sig själv med olika saker, det ska jag göra oftare så kommer nog den här hösten gå bra!:)

Inga kommentarer: