torsdag 29 mars 2012

Vita blusar

Tro det eller ej men jag är rätt svag för vita blusar (det kan man inte tro när man läser mitt förra inlägg:)), men jag är det och när jag strosade över stans gator i kväll så såg jag denna i Indiskas skyltfönster:
Jag tycker den ser jättefin ut, tyvärr var ju affären redan stängd så jag kunde inte gå in och känna på den, får bli en annan dag, men jag kan inte riktigt släppa den. Sitter fint där på näthinnan...

Nu ska jag i alla fall tänka på annat en stund, det blir soffmys med mina killar, finalen i "Biggest Loser" väntar och Johnny har poppat popcorn och till det dricker vi granatäppelsaft, gott!

2 kommentarer:

annika sa...

Förstår att du vill klämma lite på den för den är supersnygg! Just nu finns det så himla mycket fint ute i butikerna.

Kram

Rosie sa...

annika: Ja visst gör det?
Klämde lite på blusen förresten men nej, tror inte det blir något köp... Kram