söndag 3 juni 2012

Kalasat!

Imorgon fyller sonen 10 år! Herregud! Vad hände? Lustigt att han blir äldre och jag står kvar vid typ 29:)
I dag hade vi kalas..
Elliot hade från början beställt tårta med hockeymotiv men fick mersmak av mina kladdkakemuffins i början på veckan så han ändrade sig och vi slog till på chokladcupcakes!

Är rätt nöjd själv faktiskt och de uppskattades också av alla 16 kära familjemedlemmar som kom för att fira vår son. (Det var ändå inte hela familjen, det saknades typ 9 personer:))

 Syskonkärlek. Elliot och hans fina syster Elin

Jag fick gosa med mina söta brorsbarn. Bella och jag hann med lite tjejfix också, som att måla naglarna:)

På kvällen när gästerna åkt så kom min fina kollega Emma som är jätteduktig på att dansa med sin sambo Markus för att lära Johnny och mig några steg till bröllopet. Lättare sagt än gjort kan man säga, stolpigt och stelt men Emma och Markus var tålmodiga lärare så till slut så, så kanske det sitter:)

En intensiv men rolig helg är över och imorgon är det en väldigt, väldigt speciell dag, dagen då jag för 10 år sedan blev mamma till världens finaste kille!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina kakor & fin 10åring tiden flyger fram!
Hälsa & gratta !
Camilla

Bella sa...

Grattis till din 10-åring!!

Fina cupcakes du bakat :)

Ha en skön söndagkväll och lycka till med dansträningen!

Kramar Bella

annika sa...

Gratta fina sonen från din fröken. Du var tio år då jag hade dig. Åren går fort och de går snabbare ju äldre man blir. Träffade din fina mamma häromdagen på stan.

Dansa på nu!

Kram

Rosie sa...

Camilla: Tack:) Är rätt nöjd själv!:) E hälsar tillbaks och tackar!

Bella: Tack fina du! Mmmm dansträningen går trögt men det blir nog bra, det måste det bli:) Kram

annika: Jaa tiden går fort och jag minns fortfarande uppropet i ettan när jag fått nya hårspännen och ny tröja dagen till ära:)
Kram!