måndag 29 april 2013

Jag springer och springer och springer!

I 2 1/2 veckor nu har jag regelbundet sprungit 3-4 gånger i veckan och jag är så stolt över mig själv!
Varje gång så känns det tungt och jag har verkligen ingen lust men så ser jag en bild på mej själv som jag har i telefon och så vill jag inte se ut längre!

Så det är bara på med löparskorna och ge sig ut, efteråt är det ju så himla skönt och jag blir så glad över att jag gör det. Jag hoppas bara att det snart kommer kännas roligt så jag inte alltid behöver brottas så med mig själv innan, det tar ju sån energi, men en dag kanske...
Lite egobilder kommer här! Tar en bild efter nästan varje löptur för att på nåt sätt bevisa för mig själv att jag faktiskt har varit ute och sista bilden är från i kväll, där jag kände mig tröttast och tyngst i hela världen efter en lååååång arbetsdag och jag trodde aldrig att jag skulle ta mig ut, men det gjorde jag och på bilden med lila tröja är jag nyduschad, klädd i myskläder och i soffan med min man! Lycklig!

Jag tackar också alla mina fina vänner och kollegor för allt pepp! Camilla, Kicki, Anna, Pia, Zara, Mikaela, Åsa, Tina, Diana, Lina mfl mfl.. Ni är toppen och det betyder massor att ni peppar så! Riktiga raringar är ni och jag så tacksam!
Nu ska jag kolla på "Biggest Loser" och sedan sova gott i natt..:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fina! Du år så duktig! Snart kommer det kännas svårare att inte ta dig ut än att göra det. Det tror man ibte k början men snart är du fast!
You go girl! Puss ❤

Anonym sa...

Från Pia 😘❤

Rosie sa...

Pia: Tack! Jag hoppas att du har rätt, det vore ju himla skönt! Flera i min närhet har ju lycktas så varför skulle inte jag får jag tänka.. Puss! <3

Bella sa...

Wow, så duktig du är som kämpar och verkligen tar dig ut!! Fortsätt så :)

Så härligt med ett nytt besök i underbara Barcelona, jag blev helt kär i staden och kommer absolut åka tillbaka inom en inte allt för lång framtid. Hoppas ni får en toppenresa!!

Kramar Bella

Rosie sa...

Bella: Tack! Ditt pepp sporrar mig ska du veta!:)
Jaaa Barcelona är alltid Barcelona, hoppas du snart får besöka staden igen! Kram!

Diana. Dajj. Morsan. sa...

Det är tur att det är så hiiiimla skönt efteråt!!! SViNBRA är du!!! Och hallå, är det inte snart delmålsfirande!!?

Rosie sa...

Diana: Tack söta! Nja.. Det dröjer lite till delmålsfirandet. Jag har så himla höga krav har jag märkt:) Kul att Edvin har en blogg förresten!:) Kram kram