söndag 2 juni 2013

Snygga slippers!

Åkte till skoindustrimuséet i Kumla med vänner för att handla nya slippers, fastnade för fina i en orange färg men då fanns inte just den färgen kvar så surt så då blev det inga för mig! T o m maken handlade ett par!

Sista bilden har min vän Sinnika tagit, snodde den från Instagram, jag tyckte den blev så fin med alla färger och där ser ni den i orange men i barnstorlek! Typiskt! Jag får väl åka dit igen och köpa mig ett par svarta, det kanske är meningen att det ska vara så:)

2 kommentarer:

Ullen sa...

Ett helt underbart ställe :) Men man brukar kunna beställa tofflor om det inte finns några i den färg man vill ha, har de slutat med det?
Som jag skrev till Sinnika så finns det kaffe ett par hus bort om ni vill ha en tår vid nästa besök.Kram Ulrika

Rosie sa...

Ulrika: Mmm det trodde jag också men hon i butiken verkade väldigt osäker, jag tror jag ska maila eller ringa och fråga:) Tänkte på dig när vi var där nu och hur fint du bodde och vad mysigt det var när Marie och jag fick en kaffetår hos dig sist kommer gärna igen!:) Kram!