onsdag 21 december 2011

Julklapp till mig själv!

Trött och grinfärdig efter en intensiv och rätt tuff dag på jobbet så kände jag att jag verkligen var värd en egen julklapp. Det blev två! Nu känns det lite bättre men jag längtar mer än någonsin efter min ledighet som startar på fredag!
Jag ska visa er mina julklappar:

Jättefina örhängen från SNÖ. Har länge letat efter platta örhängen och som också är lite större så dessa blev super!
(De heter Lipstick, passar mig perfekt:))








 En supersnygg ögonskugga från Make Up Store med namnet "Smog".
(Gillar namnet här också:))
Har ju hört att om man passerat 30 års strecket och börjar få lite typ skrattrynkor runt ögonen så ska man ju egentligen inte ha skimmerskuggor, det förstärker bara rynkorna.. Vet inte om det är sant för jag kör alltid med skimmer men nu har jag köpt en matt skugga och den är så snygg och jag supernöjd!
Dagen gick att uthärda och mycket tack vare vännen bredvid mig på bilden. Kicki! Tack och lov för min kära vän och kollega. Hon peppar mig, lyssnar på mig, kommer med goda råd och får mig att skratta vansinnigt gott! Jag är lyckligt lottad...
Imorgon är en ny dag.. Ska nog ha mina nya örhängen sista arbetsdagen för året...

5 kommentarer:

Kix sa...

Åh, du fina!!! Utan varandra på jobbet, I don´t know ;)

Glad för dej <3

Kraaaaam!

Michaela sa...

Hej Rosie!! Hitttade din blogg via f-book! Härlig blogg,roligt att läsa vilka fynd du gör=) vill önska dig och Jhonny stort grattis till ert kommande bröllop! Kram Michaela

Rosie sa...

Kix: Love you!

Michaela: Vad kul att du hittade den! Det var länge sen känns det som. Hoppas allt är bra med dig, måste kika in på din blogg också:) Tack rara du, kommer väl skriva lite här om bröllopet kan man säga:) Kram!

Diana sa...

Dagen, och kvällen, blev top of the line! Och det var baaaaara din samordnar/stylistförtjänst! Kram och god jul!

Rosie sa...

Åh fina Diana! Och ni är fantastiska och så sköna att jobba tillsammans med och resultatet blev himla bra:) Kram och God Jul till dig också! Nu är vi väl värda lite ledigt!