tisdag 27 november 2012

Grey var dagens färg...

En tisdag så mörk och grå så man nästan trillar av stolen, så grå var den..
Inte blev det bättre av att jag fick den här bilden av min fina saknade vän som just nu befinner sig i USA, där det är varmt och skönt... Jag skickade den vänstra (inte svårt att förstå...) när klockan var 16.00 och jag åt en banan på mitt rum.. Kicki skulle precis sätta sig och äta frukost vid bild två... Det är olika..
Tack och lov för små saker som ändå piggar upp en tisdag. Lunchade med denna sköna böna!
Vi ses inte så ofta just nu och vi hade massor att prata om och jag ville aldrig att tiden skulle ta slut, men jobbet kallade så det var bara att fint gå tillbaks.. Glad i kroppen ändå för jag vet att vi ses snart igen!

På tal om kylan som är på väg så har jag kommit på eftersom jag som hockeymorsa åt denna lilla cooling
också tillbringar väldigt mycket tid i väldigt kalla hockeyhallar så behöver jag införskaffa ett underställ, och inget underställ vilket som helst, utan då ska det vara ett snyggt och piffigt! Något liknande detta från Kari-Traa:
Ut och leta eller beställa från nätet, så får det bli! Behöver en klocka i guld också... Lite roligare att köpa än ett underställ kan man säga...

Imorgon är det onsdag! Det är skönt!

Inga kommentarer: