måndag 26 september 2011

En lista!

Jag älskar ju listor och denna snodde jag från Linda K. Tack Linda!:)

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i jobbet (hela livet):
Stora arrangemang jag samordnat på jobbet gör mig nöjd.
Vad ångrar du i livet (om något)? 
Det får nog bli min hemlighet...
Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?
Hm... Vet inte, men jag har hört några gånger att man tror att jag är gravid, men så är inte fallet, utan det är bara 10 kg + ändå...
Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter? 
Inga stora förändringar, jag kör på min stil. Ska försöka mig på lite mer färg. Inte svart hela tiden...
Vilket är ditt dyraste klädesplagg?
Min rottingväska från Palmgrens tror jag.
Har du någon oanad talang?
Nej, jag är verkligen tråkig där...
Vad gjorde du i helgen?
Fikade, shoppade, åt middag med vänner och familj, röjde både inne och ute i trädgården.
Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?
Träffa mina brorsbarn som jag inte sett på länge, springa två löpturer, varva ner.. Det får räcka..
Vad har du på dig just nu?
Gröna manchesterbyxor från MQ och svart tröja från Sisters.
Senaste låt du lyssnade på?
Nu har det varit tyst ett tag, men det var nog i bilen på väg till jobbet.Veronica Maggio tror jag det var..
Bästa skönhetsknep?
Sova! Skratta och vara glad gör en snygg! Lite rouge och läppglans gör det lilla extra.
Vilken klädstil tycker du är hetast på män?
Hm.. Jag gillar ju jeans och t-shirt bäst och ett par snygga sneakers till....
Vem saknar du?
Jag saknar min moster, min mormor, min morfar, min farmor och min älskade farfar.
Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?
Ett långt och lyckligt liv för mig och dom jag älskar. (Den får stå kvar från Linda K, för den var så fin!)
Vilka tre personer inspirerar dig mest?
Min sambo för han är så himla fin, kärleksfull och ödmjuk. Han har lärt mig massor i livet!
Min fd chef, hon är fortfarande min mentor och jag saknar henne mycket i mitt jobb.
Bra modebloggar inspirerar mig när det gäller kläder, mode, frisyrer och smycken.
Bästa filmen nånsin?
Tittar ju så sällan på film men den som sitter fast på näthinnan är ju Dirty Dancing, den kunde jag titta på om och om igen när jag var yngre än vad jag är nu..:)
Bästa boken nånsin?
Jag gillar deckare så nu säger jag Johan Theorins "Nattfåk"
Vilka tidningar läser du?
Nerikes Allehanda, Femina, Damernas Värld, Elle, Chic, Sofis mode mm mm..
Vad önskar du att du var bättre på?
Koncentrera mig...
Är du religiös?
Nja...
Vad är din största rädsla?
Att det ska hända min familj något.
Vad är det elakaste någon sagt till dig?
Det var nog när jag var liten och jag fick höra att jag hade konstiga ögon. I dag är jag stolt över dem!
Om du får barn vad ska du döpa dom till?
Det blir inte fler, och den jag har heter Elliot.
Om du fick köpa vilken bil som helst - vilken?
En röd eller svart bil får det bli. Kan ingenting om bilar!
De tre finaste sms du fått i år?
Hm... Jag får faktiskt ganska många.. Har många fina vänner som skickar rara sms, och även sambon gör det så då blir jag glad!

2 kommentarer:

annika sa...

Kul att läsa om dig.

Kram
annika

Rosie sa...

Mmm.. Jag gillar ju listor och har alltid gjort.. Kram!