onsdag 28 september 2011

För att jag var värd det!

Jag köpte mig ett halsband i dag för att jag tyckte att jag var värd det.. Jag har jobbat hårt, är en bra mamma och sambo (försöker vara det i alla fall!), börjat springa regelbundet sedan 3 månader tillbaka och har minskat 3 cm runt midjan på en månad!
Då tycker jag att man ska klappa sig på axeln och ge sig själv en present och speciellt ett halsband som man länge tittat på!:)

Det blev detta från Efva Attling. (Och så gillar jag texten: ))Twosome är som två människor med unika personligheter som slår sig samman. Var dig själv och hitta din andra hälft.
 Halsband med "Amor Vincit omnia", "Kärleken övervinner allt" på latin, ingraverad i en ring.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du var värd det! Superfint! Kram Pia

annika sa...

Förstår att du föll för det. Visst ska man unna sig nu medan man kan.

Kram
annika

Rosie sa...

Pia: Skönt att du är på min linje:) Ja jag gillar det! Kram!

Annika: Är glad och nöjd över att jag unnade mig det:) Kram!

Frida sa...

Åh, jag älskar det där halsbandet!

Rosie sa...

Frida: Vad kul att du också gillar det! Då är vi minst två:)