söndag 30 juni 2013

Söndagsmys

I dag blev en sån där söndag som känns så gott i hjärtat och som jag gillar så mycket!
En söndag som jag började med en 5 km löpning i vår skog, som jag fortsatte i en solstol med Jonas Gardells sommarprat i bakgrunden.
Sedan åkte vi åkte till Marieberg Galleria en sväng där jag köpte en läcker solhatt!
Känner mig ascool i den och hoppas kunna använda den mycket i sommar!

Vi fortsatte till Wadköping och gick på Medeltida marknaden, dock kom vi lite sent men Elliot hann prova på lite roliga saker och som vanligt är han ju en stjärna på att både skjuta pilbåge och slå sönder potatisar med svärd...

Och så matade vi änderna.. Något som för mig hör sommaren till. Tänker ofta på somrarna i farmor och farfars stuga, där de små andungarna kom upp och åt ur händerna på en!
Det gjorde de dock inte här men det var mysigt i alla fall...

Det är så himla skönt att familjen är samlad och sonen är glad och pigg igen!
Nu får maken och sonen njuta av sommarlov tillsammans och jag biter i hop och gör 4 dagar till, sen går jag! Härligt! Ser framför mig hur jag och hatten kommer få många soliga dagar tillsammans:)

Inga kommentarer: