söndag 14 april 2013

Fest x 2

Tänk vad en helg går fort och speciellt när man har roligt!

I går var det dags för 40-års kalas nr 2. Min kära barndomsvän från lågstadiet fyllde år och vi var ett stort gäng som firade henne i deras fina hus.
Uttrycket 40 and fab gillar jag mer och mer!:)
Här är vi tre som känt varandra sedan vi var 9 år. Jag, födelsedagsbarnet Mikaela och Camilla.
(Imorgon träffas vi igen för pizza på Paolos, vardagsfest då och då, sånt gillar jag:))

Förra veckan var det ju 40-års fest hos Lotta och en egobild måste ju visas därifrån också:))

Som synes blev det två svarta klänningar, men jag trivs ju bäst i det och helt lika var de ju inte!
Klänning nr 1 från Levi´s och klänning nr 2 från COS. Mycket nöjd med mina val och jag kände mig fin.

Ja härligt är det med fest och ännu härligare är det när man får gå på fest hos så kära och fina vänner. Jag har sagt det förr, men jag säger det igen, jag är lyckligt lottad jag!

Sedan vet vi ju att att det kommer en morgondag och för oss var det bara att ladda om för i dag hade vi 20-års kalas för min underbara bonusdotter Elin!
Elin och Elliot förberedde genom att baka söta små cupcakes i går och jag lackade naglarna med vårig korallfärg.


Lite trött bonusmamma idag men vad gör man inte för sin bonusdotter?!

Smörgåstårta från godaste Smörgåsbutiken, bubbel och cupcakes, kan ju inte bli bättre på en söndag och ett kalas:)

När alla gästerna åkt hem, kunde jag slänga mig i soffan och kolla nätet lite, något som jag fastnade för var då dessa fina skor från Ecco!
Våriga och fina, och jag som gillar fotriktiga skor, jag vill ha dem!

Nu laddar jag för ny vecka och efter ett långt, allvarligt och bra samtal med min make i fredagskväll så känner jag mig äntligen inspirerad att ta tag i hälsa och vikt igen, men jag börjar på tisdag för att imorgon ska jag äta världens godaste pizza!

Inga kommentarer: