lördag 28 juli 2012

Stockholm och mamma

Vi håller vår tradition vid liv, min mamma och jag...
Minst en shoppingtur om året till storstan har vi lovar varann och i år blev det på en fredag i slutet på juli!

Som alltid har vi så himla mysigt.. Vi stressar inte, utan går till de affärer som vi (läs jag) har sett ut sedan tidigare, shoppar, äter och dricker gott (det blir gärna lite vin på flera ställen under dagen:)) och så pratar vi och skrattar, det finns ingen annan som kan skratta så gott som min mamma och tillsammans hon och jag så spårar vi verkligen ut och skrattar så tårarna rinner och magont uppstår. En mamma som min, som har så mycket kärlek önskar jag att alla fick ha...
Jag skulle själv försöka ta en bild på mig och mamma, och försökte förklara för henne vilken knapp hon skulle trycka på för att knäppa men det gick åt skogen och som vi skrattade, till slut fick jag kvinnan vid bordet bredvid ta på oss, det blev enklast så:) Vi ser inte kloka ut men det bjuder jag på för vi hade så himla, himla roligt!
Tack älskade mamma för dagen, ser framemot nästa tur!

Inga kommentarer: