torsdag 5 juli 2012

Gårdagen...

Hjälp! Dagarna går ju i ett rasande tempo så jag hinner ju inte med! Men jag vill ju minnas så här kommer gårdagen i bilder...
Det var dags för sonen att åka på kollo igen... Två veckor blir han borta och mamman och pappan kommer att längta ihjäl sig..
Nu väntar jobb (tack o lov faktiskt) och så har vi lovat varandra att hitta på saker efter jobbets slut nu när vi är barnfria.

Som tur var fick jag annat att tänka på, lunch med min C gjorde susen och även en himla god räksallad på Ingeborgs!

Jag hann även med lite shopping på eftermiddagen, två toppar och en BB-creme, den blir spännande att använda. Hoppas på underverk!:)


På kvällen väntade 40-års fest hos kär vän.. Det var varmt och det var gott med rosé och det kändes i morse när klockan ringde och det var dags för arbete igen!
Nu blir det några veckor med jobb och sedan väntar 2 1/2 veckors semester, men nu ska jag även njuta av eftermiddagarna och kvällarna, speciellt om de fortsätter med detta väder:)

2 kommentarer:

Pia sa...

Har precis den bb-crèmen. Inga
Mirakel men är nöjd ändå;) puss

Rosie sa...

Pia: Attans då! Jag som trodde starkt på den!:) Puss!