söndag 8 juli 2012

My weekend

En helg går fort och det gäller att passa på att njuta av den nu när man börjat jobba igen, och njutit har vi gjort, men vi saknar vår skrutt så i stället för att sitta hemma och deppa har vi försökt hitta på saker...
I fredags gick vi på stan efter jobbet, J och jag.. Köpte ny kjol på Monki. Gillar stilen, formen och färgen:)
På kvällen började vi med en drink hemma och blev plötsligt spontana och åkte upp på stan där vi mötte upp kollegor på Strömpis och tillsammans sjöng vi allsång. En jättetrevlig kväll hade vi!
Lördagen blev seg, vaknade vid 11 och tacksamt tackade vi ja till middag när bror min ringde och frågade om vi ville ha mat...
Fick pussa och gosa med mina brorsbarn, de är Elliots ersättare för gos just nu:)
I dag har jag varit effektiv! Fick världens ryck och började tokrensa våra garderober, bara mina plagg som åkte ut slutade nog på 40, mycket nöjd!
Ingen av oss orkade fixa lunch så vi åkte upp på stan och åt hamburgare på Pitchers, sedan skulle jag köpa ett läppglans men det slutade med att jag kom hem tomhänt och J med ett par nya jeans, så kan det gå...

Nu laddar vi för måndag och ny jobbvecka, tror det blir en film här på kvällskvisten, känns som bra uppladdning efter en helg som passade oss fint:)

Inga kommentarer: