tisdag 31 juli 2012

Instagrambilder

Det här med Instragram är kul! Det går snabbt och fota, det blir någorlunda spontant, det blir lite som en bilddagbok och inte så mycket text vilket jag gillar.

Gick en tur på stan innan jag skulle träffa en kär väninna, passade då på att fota mina skor för helt plötsligt slog det mig att idéen med skor utan skosnören hade jag fått av en annan bloggare och jag tyckte själv det blev rätt coolt:)

Sedan kom väninnan som jag inte träffat på länge och vi gick till mysiga "Lilla Örebro", drack vin, talade och talade så vi helt glömde bort tiden och våra familjer där hemma som vi lovat att komma hem till inte allt för sent, men så blir det när man inte träffats på länge, då har man lite (eller mycket) att igen!:)
Nu vet vi att vi ses snart, det känns bra, mycket bra...

1 kommentar:

Pia sa...

Jepp så är det! Puss