onsdag 25 juli 2012

Semester!

Idag äntligen gick jag på semester igen! Visst jag har ju haft 2 1/2 vecka redan men det var för länge sedan känns det som och då var det så himla mycket med bröllopet så det kändes inte som riktig semester, men nu har jag nästan tre veckor och nu ska jag njuta på riktigt! Hoppas solen är här för att stanna...
Efter dagens arbete tog jag med mina två killar ut till skogen, till världens ände, till ingenstans kändes det som.. Där satt vi på en filt, fikade, skrattade och lyssnade på musik från Johnnys iphone. Efter en stund blev ju Elliot rastlös så klart men det märktes att vi behövde  den där stunden, att få varva ner, bara vara vi och bara se rakt ut över sjön och räkna fiskar som hoppade.. Mysigt och så himla skönt att nu ha semester..

2 kommentarer:

Anders j sa...

Bra där!!! vatten å bara vara är s rätt!!! Ha en skön semester nu. kramA

Rosie sa...

Anders J: Inspirerad av dig:) Sedan var det ju ute i urskogen då men det var mysigt... Kram!