lördag 16 mars 2013

Charlies änglar och lite annat:)

Helg och än så länge bara lördag, så skönt... Slutet på denna vecka blev himla bra.. I går kompade jag ut vid lunch och tillbringade ett par timmar med min fina C. Lunch, shopping och lite allvarligt prat hann vi med, hon är så klok och jag så otroligt glad över att jag har henne!
Lätt i hjärta och sinne åkte jag sedan med Pia hem till Kicki ute i Sjöboviken. Där fortsatte temat vin och tjejsnack, så mysigt!
Tänkte att när jag grejade med bilden så skulle den påminna lite om filmen "Charlies änglar", men jag vet inte jag...:) Fina är dom mina vänner och mycket hann vi avverka eftersom "sova över" också stod på schemat, kände mig som en tonårstjej igen där ett tag, när vi, i pyjamas, satt uppkrupna i Kicki (och Johans!) dubbelsäng och bubblade och fnissade om allt mellan himmel och jord.
Glad och med ny energi kom jag hem på förmiddagen till ett tomt hus. Grabbarna mina är på cup i Skövde, kändes plötsligt ensamt och trist, så lämnade det snabbt och tog en solig promenad till Plantagen i stället och köpte mig några krokusar. det blev fint och nu dröjer det inte länge förrän killarna är hemma igen, skönt!

Jag har förresten lämnat tillbaks min nya blåa skjorta, har kommit på att det är en sån här jag vill ha! Denna är från Hope, ska nu fundera på om jag tycker den är värd 1500 kr....
Nää, nu ska jag gå och hämta mig lite Loranga och kolla hur det för Örebro i kvalserien, kan jag inte vara på plats och se sonen, så får det bli att följa stora laget i datorn:)

Inga kommentarer: