fredag 23 mars 2012

Dagens inköp i London

Vilken dag! 19 grader och sol! Jag har gått i t-shirt hela dan.
Gått och gått och provat och provat och köpt en del, detta fick följa med hem:
En liten luddig jacka med trekvarts ärm från H&M Trend, ballerinaskor och väska från Clarks (I London känns det som det är halva priset på Clarks så då får man ju passa på!), nya makeup borstar och en vit ögonskugga från Body Shop (också billigare än hemma har jag en känsla av...)

Förresten, en annan sak som är lite rolig här i London är att det är inte alls samma Marni at H&M hysteri som hemma. Här finns mycket kvar, funderade på att köpa hem en del och lägga ut på Tradera, men jag tror det kostar mer än det smakar... En rolig reflektion dock!

Nu väntar jag på att sambon ska komma hem från mötet så vi kan flanera ner mot Covent Garden, ta en drink och något gott att äta...

Imorgon blir det att köpa något till lillskrutt där hemma, vi har fått en önskelista som vi ska försöka bocka av, det är noga det här:)

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Fina saker! Den luddiga jackan har varit min favorit sedan jag åket till San Francisco i början av februari. Åker oftast på påkvällen eftersom den passar till det mesta!

Rosie sa...

mis(s)match: Ja jag gillar den skarpt, känner redan nu att den kommer bli en favorit!