söndag 31 mars 2013

Hennickehammars påsk

Denna sköna påsk.. Ingen stress, inga måsten utan bara njuta och göra det som känns bra i stunden, så skönt.. Det behövde vi efter en ganska så intensiv vinter.

I år var det ingen direkt som tog på sig att fixa påskbord så vi tog beslutet i familjen att vi äter någonstans borta i år och så blev det!
Mot Hennickehammars herrgård åkte vi, i dag på påskdagen. Jag och mina killar, två av mina bonusbarn med respektive och så mina söta föräldrar.

Ett par timmar med god mat gick fort och lyxigt att bara få lämna allt. Ingen disk att ta reda på och inga rester som heller ingen äter upp. Detta gör vi om, ett som är säkert!
Där på bilden på mig ser man mitt fina läppglans som jag fick av mamma i går. Så rosa och så somrigt! Jag drar fortfarande på jobbig hosta och tryck över bröstet men läppglanset gjorde mig/fick mig piggare en stund, kanske jag blir helt frisk snart tack vare det?:)

Inga kommentarer: