söndag 24 mars 2013

Flamingolycka!

Efter ett par dagars sjukdom så vågade jag i dag mig ut..
Satte mig på altan, i lä och bara njöt av solen och att den fick värma mig, så skönt! Hoppas att våren kommer på riktigt nu!
Efter en god pannkakslunch med vaniljglass och färska jordgubbar tog vi en tur till IKEA, mest för att se om jag var i form igen och att jag skulle kunna ta mig till jobbet imorgon (vilket verkar fungera!)
Kunde ju inte låta bli att köpa med mig detta hem..

Kolla flamingoservetterna! Så fina! Ni som följde bröllopsplaneringen förra året vet att just dessa rosa fåglar ligger mig varmt om hjärtat, speciellt för att de är just rosa och så läckra! I år får servetterna användas till sommarens grillkvällar...

I kväll sover sonen hos kompis, helt plötsligt blev det barnfri kväll.. Tomt och konstigt, i stället för att gå ut och äta eller gå på bio så sitter vi här i soffan och tittar på varandra och väntar på att Brottet ska börja:)
Ett glas rött kanske, för att fira att jag är på bättringsvägen om inte annat..:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du är frisk igen! Å fina flamingos!!
Kram C

Rosie sa...

C: Jaaa mycket bättre i alla fall! Jag klarar av att shoppa, då måste jag vara frisk igen sägs det:) Mmmm dessa flamingos, kommer alltid för mig vara förknippad med en viss dag:) Kram!