onsdag 29 maj 2013

Hippt armband!

Det finns en tjej och en blogg som inspirerar mig massor just nu, hon heter Minna och bloggen finns här. Resan hon gör med kost, träning och livsstil peppar mig och hennes goda smak när det gäller kläder och smycken gillar jag sååå mycket!
Nu har jag gjort precis som hon och många andra, beställt ett hippt armband från Hipanema!
Tänker mig sommaren med jeansshorts (eller svart långkjol), en vit tunika och så detta, kan bli fint!
Mitt armband beställde jag från Modesto. Ett tips!:)

5 kommentarer:

Bella sa...

Vilka snygga armband!! Måste spanas in :)

Tack för tipset på bloggen, fastnade när jag började kika runt på den.

Kramar Bella

Rosie sa...

Bella: Ja visst är de läckra?! Jag har mitt i dag och det känns himla bra:) Kul att du också gillade bloggen, skulle kunna tänka mig att du skulle göra det! Kram fina du!

Diana. Dajj. Morsan. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Diana. Dajj. Morsan. sa...

Tack för tipset!!! Sniiiigga grejjor!!!

Rosie sa...

Diana: Vassego!:) Visse är de snygga?!