torsdag 9 maj 2013

Utflyktar!

Kristi Flygare, nu är den här men för J och mig blir det ingen långledighet, imorgon väntar jobb igen, men det gör inget, för den som väntar på något gott, ja ni vet...:)

Det gäller ändå att passa på att njuta när lediga dagar ges, och det tycker jag att vi är bra på.
I går njöt jag av gott vin, senaste Damernas och gott grillat som maken fixade i ösregn!



Min lilla sötnos som ska vara så stor och cool i bland gjorde ju också sin mamma till världens lyckligaste efter att ha kommit hem med vitsippor och egenkomponerad dikt om sin mamma, hjärtat smälte, jag dog och grät en skvätt!

I dag blev det så klart en löptur på morgonkvisten. (Fjärde veckan med löpning, jag tror jag börjar få rutin på det här nu:))

Vid lunch tog vi med min söta mamma på biltur och åkte till Vingåker, shoppade lite så klart!(Servetter får jag aldrig nog av!) Vi åt goda grillade smörgåsar på uteservering tills regnet kom, tog sedan lilla Kian och åkte hemåt... En alldeles perfekt utflyktsdag! Älskar utflykter!


Imorgon väntar arbetsdag och sedan är det helg igen, fantastiskt! Under helgen börjar också planering av packning, sånt gillas stort hos undertecknad:) Hoppas kunna göra den ute, i solstolen, då solen ska lysa och värma mitt bleka ansikte, då ska jag njuta lite till:)

Inga kommentarer: