söndag 13 november 2011

70-tals fest!

Herregud vad roligt jag hade i går på 70-tals festen! Jag dansade så fötterna i sina platåskor nästan blödde, men det var det värt:)
Dagen efter var väl inte lika rolig kan jag väl säga, men hur ofta är jag på fest nu för tiden så det kan det också vara värt:) Det är nästan nu på kvällen som jag börjar bli människa igen, snart blir det chips och dricka i soffan!
Tyvärr fick sonens pappa ingen frukost på sängen i morse, hans bättre hälft mådde väl inget vidare kan man säga... Men han är nöjd ändå säger han, för han gillar ändå inte smulor i sängen!
Vi har till slut också firat sonens pappa, min pappa och min bror med middag, efterrätt och tårta hos min föräldrar. Mysigt!
Nu kommer det bilder på kvällen:

Redo att gå på fest, sambon och jag! Han är så snygg min J!


Gillade min outfit skarpt! Tackar också min älskade vän Z för sminkningen!
Jag blev en av de som vann pris för kvällens outfit, priset blev att ordna nästa års fest.. Hm..
(Har nog aldrig haft lösögonfransar, det var en upplevelse:))

Japp! Nu har vi varit på festen ett tag kan man säga, men så roligt vi hade!
Kommer leva länge på det!
 

Inga kommentarer: