fredag 11 november 2011

Elin

Det här är Elin, hon är 18 år och min bonusdotter!
I 12 år har vi känt varandra Elin och jag, hon var 6 år och jag var 26 år när vi träffades för första gången.
Jag hade inga barn och jag kunde ingenting om barn. Hade levt loppan ett bra tag och så kom Johnny och vände upp och ner på hela min värld! Ingen värld kunde bli så bra som min blev och jag är så glad för att Johnny och jag bestämde oss den dagen att vi skulle satsa och att jag då också fick tre busiga barn med på köpet.
I dag är busbarnen 24, 23 och 18 år och de är min fantastiska familj tillsammans med lilla buspojken som jag och Johnny fick. De tre stora kommer ju inte lika ofta längre, men i kväll kommer Elin och stannar över helgen och det ska bli jättemysigt!
Elin är inte bara min bonusdotter utan också en underbar vän som jag har roligt tillsammans med och speciellt så älskar vi att shoppa, skratta, prata och fika i hop!
Alla skulle ha en bonusdotter som Elin....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Å alla skulle ha en bonusmamma som du! Hon är jättesöt! Kram Tova

Rosie sa...

Gulliga Tova! Kram!

Anonym sa...

Och hon har sån tur att hon har dig. Finaste vän, saknar dig!!!! Puss o kram

Moyo Friends sa...

Fin bild! Ni är inte helt olika varandra. Tänk när man var 18... Kram

Rosie sa...

Anna: Och jag saknar dig! Puss o kram!

Rosie sa...

brostroms: Ja tänk när man var 18, herregud vad länge sen! Kram