måndag 21 november 2011

Bröllopstankar...

Ja här sitter jag här hemma, sjuk och bedrövlig.. Inte lika sjuk som i går, i dag är jag i alla fall uppe och har inte tagit några alvedon så det går åt rätt håll! Men det är ju då rastlösheten sätter i gång och i går när jag bara orkade ligga ner så funderade jag ju så klart på vårt kommande bröllop.. Vissa saker är ju redan bokade och klara och en del saker har jag helt på det klara hur det ska vara och se ut, men så finns det ju en hel del annat som INTE är färdigtänkt...

Eftersom varken jag eller Johnny är några pysslartyper så måste inbjudan bli enkel, den får inte ta för mycket tid för oss för då blir vi bara irriterade. Enkelt, stilrent & smidigt!












Jag har tänkt att brudbuketten kommer bestå av en eller två sorters blommor, kanske tre:)














Dukningen kommer också bli enkel har jag tänkt, men ändå personlig!
(Inte riktigt som på bilden!)

Lite så går tankarna, men det jag vet med säkerhet är att jag INTE kommer att ha en brudklänning som ser ut som denna:






















Så långt i från jag man kan komma!:)
Den 6/12 ska jag träffa en tjej som kanske, kanske ska sy min klänning och det ska bli så spännande!
Fortsättning följer en annan dag, nu måste jag vila lite tror jag....

4 kommentarer:

Moyo Friends sa...

Hoppas att du känner dig bättre snart! Skickar sol och värme från down under! Vi har mycket av den varan här! Stor kram

Rosie sa...

brostroms: Kände hur den där solen och värmen kom så i dag känner jag mig riktigt bra:) Kram!

Ullen sa...

Säg bara till om ni vill ha hjälp med idéer till inbjudningarna :)

Rosie sa...

Ullen: Tack vad gullig du är!:)