torsdag 17 november 2011

Kvalitetsmässa!

Jag är nyss hemkommen efter tre fantastiska och inspirerande dagar på Kvalitetsmässan i Göteborg.
Så många bra och intresseanta seminarium som jag lyssnat på och så mycket jag fick med mig hem.
Har bla lyssnat på Elaine Bergqvist som föreläser om "Retorik i praktiken", skådespelerskan och regissören Helena Bergström, kartläsaren Tina Thörner, Cissi Elwin, chefredaktör på tidningen "Chef" och många många fler..
En hel del skratt men också mycket eftertänksamhet och tankar om vad jag kan förändra i MITT liv...
Jag åkte ju också med flera härliga, sköna kvinnor från min arbetsplats, det ger också mycket så jag är verkligen glad, nöjd och väldigt beslutsam i att nu påbörja en del förändringar på flera plan i livet..

Min älskade vän, kollega och inspiratör i livet, Kicki och jag!
Vi hann ju gå runt och besöka lite montrar också och fastnade ju så klart vid denna!
Solljus, värme, riktig sand på golvet och havsbris i bakgrunden. Det var bara drinken som saknades:) Så himla nice!


2 kommentarer:

Frun sa...

Tack för underbara dagar tillsammans med dej och de andra fina! Älskar bilden på oss! Tänk om det verkligen var utomlands :)

Önskar dej en fin helg, härliga du <3

Rosie sa...

Ja Kicki tänk om det hade varit på riktigt...:) Jag tycker vi ser lite glassiga ut på bilden så det skulle ju ha kunnat varit så! Nu kryar vi på oss så vi ses på måndag. Kram!