lördag 5 november 2011

Hemma igen!


Tack mina killar och tack Stockholm för jättemysiga dagar! Nu är vi hemma igen och det känns alltid lika skönt att komma hem. Borta bra, men hemma bäst stämmer verkligen på den här lilla familjen...

Vi bodde jättebra, på Scandic Grand Central hotell, nytt och fräscht, det gillar jag, men så mycket folk, så myskänslan infann sig aldrig, men det hade man ju kunnat räkna ut när man åker denna helg som vi åkte..

Vi åt och drack gott, det blev både asiatiskt, mexicanskt och amerikanskt. Sonen var mycket nöjd och mamman och pappan också så klart!
Medan mannen och sonen gick på bio och såg Tintin så passade jag på att gå i affärer och provade både det ena och det andra..



Jag provade dessa som jag tittat på tidigare, men det blev ingen av dem! Den röda var för roströd, hade velat haft en RÖD, den randiga hade för många fransar, så nej det var inte jag. Den svarta fick följa med till hotellet men kände mig inte riktigt bekväm när jag fick prova den igen, jag tyckte bh:n syntes för mycket och det gillade jag inte, så den åkte tillbaks! Vet inte om jag ångrar mig för annars var den riktigt snygg!
Men lite shoppat blev det ju i alla fall kan jag säga:) B l a dessa två koftor fick följa med hem, kunde inte bestämma mig för vilken färg, så det blev en i guld och en i silver! Tror jag kommer använda de mycket!

Jag älskar storstäder och jag älskar att resa med min familj, men det är hemma jag njuter som allra mest, och det vet jag att mina killar också gör! Men vi har haft så härligt, så roligt och så mycket som vi skrattat. Självklart blev det irriterat och lite högljutt också, för vi är tre med starka viljor som vet vad vi vill! (Ja vi är i alla fall två med starka viljor, sambon fogar sig och hänger med, han vet att han inte har något val:))

Igen, puss på er killar för att ni är så underbara och för att jag har er i mitt liv!

Inga kommentarer: