tisdag 29 november 2011

Check till bröllopet!

Åh! Nu börjar vissa saker falla på plats till bröllopet! Känns jättekul och pirrigt!
Detta har hänt senaste dagarna:

* Hittat en fotograf som känns helt rätt för oss.

* Vi har varit till ännu en guld & silverbutik och tittat på ringar och nu börjar det falla på plats hur vi vill ha dem!

* Jag har bokat tid med en florist för att diskutera blommor. En ung, nyutbildad tjej. Känns spännande!

* Bokat solist till kyrkan.

* Hittat en tjej som gör jättefina illustrationer och jag har tänkt att hon ska få göra våra inbjudningskort.

Ja, en del att bocka av på checklistan, nästa vecka väntar bröllopsklänning!

Känner mig glad, pigg och upprymd just nu!
Jag har inte tänkt mig en sådan här bukett för jag vill ju att det fortfarande ska vara lite hemligt!
 Rosa kan jag ju säga att färgen är!:)

Inga kommentarer: