tisdag 12 juni 2012

Allt blir bra

Det här kortet fick jag av en kollega för några år sedan när jag var lite ledsen för att en kär kollega till mig hade slutat och jag var också lite orolig inför framtiden. I dag sitter kortet på kylskåpet och jag tycker så mycket om det för det säger en hel del...
I kväll har jag haft två toppentjejer som jag tycker väldigt mycket om hemma på lite vin och mys, tjejerna som ska servera på vårt bröllop på lördag. Så som vi har skrattat och som vi pratat och även planerat lite inför dagen, så nu när jag släcker lampan och lägger mig för att sova så känner jag mig lugnare än vad jag gjort på länge, så himla skön känsla i kroppen, hade glömt bort den tror jag...
Jag vet att jag kommer somna med ett leende på läpparna och oj vad jag längtar till lördag!:)

4 kommentarer:

Pia sa...

Vad glad jag blir att läsa att du hittat lugnet. En av dina bästa dagar is coming up och jag är så glad att få vara med på den. Ses då min älskade vän <3

Rosie sa...

Pia: Fina fina du, jag är så glad att du kommer vara där och dela vår dag på lördag! Puss & Kram, ses snart:)

Bella sa...

Jag blir också glad över att läsa att du hittat lugnet, du ska ju kunna njuta av denna bröllopsvecka och inte stressa sönder dig :)

Kramar Bella

Bella sa...

Hoppas du har en helt underbar bröllopsdag och är den lyckligaste bruden ikväll och får ett minne för livet!

Kramar Bella