onsdag 6 juni 2012

Toakorg på bröllopet

Skönt med en ledig dag så här mitt i veckan! Supereffektiva tycker jag också att vi har varit, åkt på turné och handlat lite smått och gott till bröllopet, sånt gillar jag,
Det bästa var småplocket vi köpte till korgarna som ska finnas på herr och damtoan i festlokalen.
Korgarna kommer fyllas med plåster, hårspray, läppglans, tandpetare, nagellack och lite annat roligt och nödvändigt:) Tror det kommer uppskattas mycket!
Nu ska jag bara hitta två fina korgar, gärna en tjejig och en killig.. Tror min vän C får hjälpa mig med letandet, hon är bra på sånt...

Bilden är inte min, den har jag lånat från Bröllopsguiden.


4 kommentarer:

annika sa...

Va fiffigt! En sån skulle man ju alltid ha framme på sommaren ute på altanen!

Kram

Rosie sa...

annika: Ja men visst, varför inte?:) Kram

Anonym sa...

Du tänker verkligen på ALLT Rosie! Erat bröllop kommer att bli så himla fantastiskt! Ser fram emot det! kramkram på dig lilla Rosie!

Rosie sa...

Anonym (kan vara Tova, för du säger alltid lilla Rosie:)): Du är så rar men det är ju för att jag lusläser allt på nätet och i tidningar och får idéerna därifrån:) Kram!