torsdag 28 juni 2012

Mina senaste veckor

Hemma igen med blandade känslor... Samtidigt så skönt men samtidigt så blir det så verkligt att bröllopet är slutplanerat, klart och bröllopsresan rest och över..

Vill inte riktigt sluta tänka på veckorna som varit för de har varit helt fantastiska så det får helt enkelt bli en liten bildkavalkad för att minnas...
Den 16 juni vaknade jag och Johnny på Clarion hotell med ösregn utanför fönstret, men vad gjorde det när jag blev sminkad och snygg av Maria på EGO och Lina på Skönhetscompaniet.
Hela förmiddagen fanns också min brudtärna C med, eftersom hon vänligt men bestämt bett om att inte få vara vara med på bild, så får ni stå ut med mig!

Nervösa och pirriga "skred" vi in i en fullsatt kyrka, där fanns vår kära familj, alla våra fina vänner, grannar och kollegor. Helt magiskt, så redan där grät jag en skvätt.
Våra söta barn satt på första bänk och ingen var stoltare och mer rörd än jag..


Fina Maria sjöng så vackert och vår fotograf Magnus för dagen tog underbara bilder.
Efter den fina vigseln (som jag aldrig ville skulle ta slut) så far vi vidare till festen på Gällersta Forngård.
Där väntade alla våra nära och kära tillsammans med solen som tittat fram...

Vårt fantastiska värdpar Anna och Johan (Tolken Sofia står bredvid) som gjorde kvällen helt oförglömlig..

Några av mina snygga väninnor och så jag!

Några av våra snygga manliga vänner och så jag!

Ja så glad var jag och så lycklig var jag så t o m min coola vän Kicki fick sig en kyss! (Det kommer aldrig hända igen, det har jag sagt till henne, jag var inte vid mina sinnens fulla bruk just då kan man säga:))


En magisk dag som tog slut alldeles för fort, men som tur var så väntade ju resan till Turkiet så helt pladask ner på jorden behövde vi inte falla...
Där väntade sol, värme och avkoppling..
Midsommarafton firade jag med blomma i håret, färgglad klänning och tillsammans med nyfunna härliga vänner från norr.
Nu som sagt hemma igen.. Lite brunare, lite lugnare och väldigt glad och med fina och oförglömliga minnen fyllda med kärlek, massor med värme och härlig vänskap.
Om en vecka väntar jobb igen, men inte riktigt än så lite till ska jag suga på den här karamellen och låt den aldrig ta slut...

13 kommentarer:

annika sa...

Härligt att det blev så bra som du/ni hade tänkt. Du ser så lycklig ut. Måste ha varit som i en saga. Så himla fin du är i din brudklänning.

Puss bruden!

Bella sa...

Så många fina bilder och man kan riktigt känna lyckan i dem :) Underbart att allt blev så lyckat och ett oförglömligt minne!!

Njut av din sista ledighet och ha det bäst i sommarvärmen!

Kramar Bella

Anonym sa...

Fin bild kavalkad !
Så vackert alltsammans & nu är Eliot hemma igen till Arvids stora glädje!

uh-huh-me.com / Nettan sa...

Vilka härliga bilder du visar. Grattis förresten! Du kommer nog leva på detta länge :)

Trevlig helg

Rosie sa...

annika: Jaa som en saga var det, hela dagen...:)
Tack, kände mig fin också.
Stor kram och puss till dig!

Bella: Jag lovade dig bilder så här kom massor!:)
Tack fina du.. Jobbar 3 v och är sedan ledig 2 v till, så liiiite mer ledigt finns det tack o lov! Hoppas också du får en toppensommar med många fina båtturer. Kram!

Anonym: Tack och tack för att ni kom till kyrkan.
Elliot är glad att han är hemma på gatan igen med alla polare:)

Nettan: Tack! Mmmm en riktig egobost blev det med alla bilder:) Önskar också dig en fin helg!

Frun sa...

Underbara bilder! Och härligt att ha dej hemma igen.

Tänk att jag fick kyssa bruden ;)

Ses snart!
Kix

Rosie sa...

Frun: Tack för idag! Härligt och se dig igen! Har saknat dig mycket! Puss!

Anonym sa...

Härliga tider!
Kramar Malin

Rosie sa...

Malin: Ja visst var det?!:) Kram kära vän!

mis(s)match sa...

Grattis i efterskott! Så fin och lycklig du ser ut!

Rosie sa...

mis(s)match: Tack! Ja det var en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!:)

äppelblomman sa...

Åhhhh vilka underbara bilder!! Älskar verkligen din i servars frisyr!
Åhh nu vill jag oxå gifta mej;)!!

KraM k

äppelblomman sa...

Åhhhh vilka underbara bilder!! Älskar verkligen din i servars frisyr!
Åhh nu vill jag oxå gifta mej;)!!

KraM k