söndag 10 juni 2012

Veckoplan

Jag gör ett schema för veckan som kommer så jag har lite koll, dag för dag just nu:

Måndag:
Kl 16.00 Färga utväxt och göra slingor hos EGO.
Kl 21.00 Måste vi se på fotboll! Sverige-Ukraina
Dans ska övas.

Tisdag:
Kl 18.30, träffa mina härliga tjejer som ska jobba på bröllopet, då ska vi dricka lite vin, planera och prata massor!
Dans ska övas.

Onsdag:
Kl 11.15 Skönhetscompaniet. Vaxning
Kl 12.00 SOUL. Färg och plock ögonbryn.
Kl. 12.30 Lunch med C
Kl. 14.00 Övning i kyrkan
Kl. 19.00 Sista provningen på klänningen!
Dans ska övas.

Torsdag:
Kl. 09.00 Skolavslutning
Kl. 11.30 Fixa naglar + pedikyr
Kl. 16.00 Skönhetscompaniet. Provsminkning
Dans ska övas.

Fredag:
Dukning och fixning i festlokalen hela dagen!
På kvällen gå ut och äta lite gott med goda vänner.
Dans ska övas.

Så här ser det ut just nu och mellan det ska det ju handlas och fixas med en massa annat också, inte undra på att jag ser trött och sliten ut här:

Jag hade i och för sig dammsugit precis och det gillar jag inte ens och bara tanken på det får mig trött...
Nu tar jag mig en kopp kaffe innan jag ska cykla i väg och få massage. Härligt härligt!

Avslutar med att titta på dessa bilder, då blir jag lugn igen.

Mannen som får mig att skratta och må bra, på lördag är han min man på riktigt!
Längtar!

Inga kommentarer: