lördag 1 juni 2013

I nöd & lust, i vått och torrt!

Började juni med en löptur på morgonen och 6,5 km blev det i solen! Skönt! Under löpturen bestämde jag mig också för att inte grubbla så mycket, ett bra beslut av mig tyckte jag själv..

En lördag då sonen åkte till Västerås med delar av sin klass och tävlade i schackfyran. Maken och jag var hemma och fixade lite, men tog en paus och åkte upp på stan och fikade...
Min make, min bästa.. Han finns där i vått och torrt och lyssnar på alla mina konstiga tankar och står ut med mina hopplösa utbrott, följer med mig på stan och får gå i både inredning- och klädbutiker fast han tycker det är astrist! Det är kärlek det:)
Sedan är det ju inte bara det att han har ett stort hjärta, han är otroligt bra på drinkar också, i kväll provade vi en ny som gick hem hos oss båda så nu har vi en ny drink att bjuda våra vänner på.

Ser fram emot sommaren som jag hoppas kommer innehålla massor med grill, vänner på besök, prat långt in på varma natten och till det härligt goda drinkar så klart!:)

Och sedan vill jag bara säga:
Tack för att jag har den finaste mannen och sonen, varma, omtänksamma vänner och en skön liten, liten familj bestående av föräldrar, bror med fru och barn och den bästa kusinen man kan ha!

3 kommentarer:

Home2tiny sa...

Underbart att ha en man som alltid finns där för en. När man själv inte räcker till är det skönt att veta att man har en stabil kärlek att luta sig mot. Förstår dina känslor o jag är oxå så tacksam över att jag aldrig behöver tvivla på att min man alltid finns där o stöttar. Nu hoppas jag på att vi får en härlig sommar o får njuta av allt det goda livet bjuder på. Kramisar Tina

Kussen sa...

<3

Rosie sa...

Tina: Ja det är skönt när känns stabilt och håller med dig i allt det du skriver:) Kram!

Kussen: <3