fredag 20 april 2012

Min son & jag

En av de saker jag älskar mest är att ha egentid med min son, bara han och jag, och oftast blir det då det vi gillar allra mest tillsammans.. Fika lite, shoppa lite, snacka lite...
Elliot har varit så sjuk och är jag så glad att han börjar bli sig själv igen..
Jag frågade honom i dag vad han ville göra nu när han mår bättre och då svarade han:
- Jag vill till Marieberg Galleria mamma...

Självklart var jag inte sen att hänga på, så vi tog bilen och körde en tur till Gallerian..
Vi fikade på god glass, cola och en marsipanbakelse som vi delade på, sonen och jag..

Shoppade gjorde vi ju!
Sonen fick två färgglada t-shirts och ett par badshorts och mamman köpte sig en tisha och en svart spetsklänning. Mycket nöjda åkte vi och hämtade pappan som jobbat över.
Nu är familjen samlad och vi ser fram emot en skön helg tillsammans, jag är säker på att inga fler överraskningar väntar runt hörnet, även om förra helgen var en väldigt trevlig överraskning så klart:) 

2 kommentarer:

Bella sa...

Så skönt att lillkillen mår bättre igen och perfekt att ha en son som gillar att fika och shoppa, mamma har fostrat honom bra :)

Tack söta du för dina fina ord, jag är så glad att jag hittat hit också!!!

Hoppas du får en toppenhelg nu!

Kramar Bella

Rosie sa...

Bella: Mmmm han brås på mor sin:)
Tack själv fina du och hoppas du har en superskön helg! Kram