söndag 22 april 2012

Min söndag och min klänning

Oj! Vad en helg går fort, alldeles för fort...
Känner mig i alla fall nöjd med att jag har haft energi och hunnit en del i i dag. Detta har jag faktiskt gjort:
Städat och skurat badrum, vikt massor med tvätt, rensat Elliots garderob (Igen! Han är ju värre än mig, konstigt...), sprungit 5 km i skogen och sedan det bästa av allt:
C och jag har varit i väg och provat våra klänningar till bröllopet!
Nu börjar det hända saker på riktigt och de kommer bli såååå fina! Längtar tills jag får visa den fix och färdig!






















En del av livet, spetsen är på men det saknas några detaljer...
(PS! 3 cm har jag också minskat runt midjan sedan vi började med klänningen, skoj!:)

Nu är det kväll och jag ska slänga mig i soffan med gott samvete och titta på favoritprogrammet: "Mästarnas mästare".

2 kommentarer:

mis(s)match sa...

Oh så spännande att se klänningen ta form!!

Rosie sa...

mis(s)match: Tack! Det tycker jag också, pirrigt varenda gång:)