söndag 1 april 2012

Spontan söndag!

Jag tränar verkligen på att vara spontan och i dag tycker jag verkligen att jag har lyckats!
Vi hade inga planer för söndagen, vilket kändes jätteskönt för jag tycker ofta att vi har någonting på agendan men i dag var det alldeles rent (vilket först gjorde mig nervös, men nu i efterhand är jag ju så tacksam för det!)

Jag började förmiddagen med att rensa garderober, i väg till Myrorna med träningskläder jag aldrig använder, halsdukar och sjalar av alla de slag, Elliots t-shirtar som är för små, vantar och skor som knappt används, så skönt! Mitt i rensandet fick jag sms av min vän C som frågade om jag ville med på promenad och jag nappade. Härligt att få bubbla av sig en stund med kär väninna...

Hemma stekte sambon hemmagjorda köttbullar och ganska snart insåg han att han gjort köttbullar till ett helt kompani så han ringde min bror som kom över med sin familj och åt sen lunch med oss.
Jag fick mysa med mina söta brorsbarn och som vi alltid gör Bella och jag när hon är här så målade jag hennes naglar och så gick vi igenom mina smycken och mitt smink. (Jag är så glad att hon ärvt min ådra för det där tjejiga, för så måste det ju bara vara:))

Har avslutat min sköna söndag med att lägga ut auktioner på Tradera, och jag är glad att jag var spontan på förmiddagen och gick promenad då för nyss så snöade det ute, stackars mina påskblommor...
Bild på mina favoriter, sonen och mina brorsbarn från förra helgen då solen sken gott och våren hade kommit till stan...

Inga kommentarer: