fredag 13 april 2012

Vänner

Kolla vad jag fick i dag av en kär vän!


















Min kära vän Kicki gav mig en flamingo i dag och det bästa av allt var att hon själv var så himla nöjd med presenten! Jag blev såååå peppad att skaffa mig fler av dem till bröllopet så visst var det den perfekta presenten som Kicki själv sa:)

Nu blir det fredagsmys för hela slanten, här ska provas bröllopsviner också! Tackar min vän Anna som jobbar på Systembolaget för alla tips.

I helgen ska jag träffa min vän Mia som ska hjälpa mig med inredning av bröllopslokalen, sånt är hon himla bra på, jag känner mig bara just nu så väldigt snurrig så jag är väldigt tacksam för den hjälpen.

Kanske blir det också en långsam promenad med min bröllopstärna C, två som varit sjuka och som behöver lufta sig lite och prata av sig en smula...

Vad skulle man göra utan dem? Vännerna... Inte mycket... Jag är dem oändligt tacksam!

2 kommentarer:

Frun sa...

Som sagt, gick inte att låta bli! Stod ju Rosie på den :)

Puss!!!

Rosie sa...

Frun: Puss:)