onsdag 18 april 2012

Var är värmen?!

Nu är jag så trött på kylan och det trista vädret, kan det inte bli varmt snart?! Frusit hela dagen har jag gjort.
Jag vill ju sitta på uteservering och dricka ett glas rosé med mina nya solglasögon:)
I kväll är killarna på hockeylandskamp och jag skulle ha varit ute och ätit med en vän, men planerna blev ändrade (det blev en himla trevlig lunch i stället:)) så nu tänkte jag faktiskt köra en SPA-kväll när jag ändå är solo hemma. Blev inspirerad av en kollega som målat tånaglarna i fin orange färg och hon såg så söt och pigg ut så om jag gör det så kanske jag också blir lite piggare och gladare! (Glad är jag i och för sig, man kan inte vara annat efter lördagens överraskning!)
Nu blir det hårinpackning, ansiktsmask och fotvård för hela slanten!

Inga kommentarer: