söndag 29 april 2012

Sveas bilder

I går var jag på 40 års fest. Jättetrevligt, supergod mat hade värden och värdinnan fixat och sköna människor var med, precis vad jag behövde...
Innan festen var jag hemma hos min vän Zara, vi två tillsammans med en annan vän, Åsa hade en liten tjejträff, sminkade oss, målade naglarna och drack bubbel. Fantastiskt mysigt!
Zaras ena söta dotter (hon har tre underbara tjejer!) tog min mobil, hittade en app och knäppte några bilder, så himla roligt, så här kommer en bildkavalkad ur ett barns perspektiv:
Zara sminkar mig.

Tjejsnack och lite bubbel vid köksbordet.

Svea gillade mitt halsband så det blev närbild:)

Åsa har precis målat naglarna...

Zara, min galna, snygga vän!

Och här har vi den söta fotografen Svea! Min idol:)

Jätterolig kväll men jättetuff söndag:) Blä för alkohol!
Tack o lov för sambon som lät mig sova ut (typ till kl 14) och tog med mig och sonen till en pizzeria så jag fick mig en god kebabpizza, äntligen fick jag använda mina nya solglasögon, som jag har längtat!
(Kolla sonen i bakgrunden, haha!! Min lilla knäppis!:))