fredag 6 april 2012

Utflykt till festlokal!

¨
En långfredag då vi gjorde en utflykt till platsen där vi ska ha vår bröllopsfest.
Så här roligt ser det ut just nu på gårdsplanen... Ska nog få till det med lite pynt.
Tacksam för vänner som har lovat att hjälpa mig och som har öga för det där med stil och dekoration, för själv blir jag bara förvirrad och kan inte tänka klart.

Inne i huset fick sonen spel och nästan jag också!
Tack och lov för svägerskan och kusinen som tog sig an sonen så sambon och jag fick åka till IKEA, för efter besöket på gården blev jag inspirerad och fick med mig en lika inspirerad och mycket villig (not!) sambo.

Väl där hittade jag dessa fina ljusstakar och värmeljushållare för det är något som kommer behövas i den stora festlokalen! Nu köpte vi dem inte, vi kom hem med servetter och en kulört ljusslinga som kan bli cool att hänga upp där borta vid stora entrén.
Jag har efter dagen bestämt att jag tar detta med fixet tillsammans med kloka väninnor i stället.
Sambon får baren på sin "att göra lista"...:)

2 kommentarer:

Sara L sa...

Tack! Du är så välkommen!!! :)

Anonym sa...

Dom är jättefina passar så bra till Bröllop.Kan du inte klippa av en blomma och lägga i skålen.