söndag 20 maj 2012

Anna & jag

En av mina bästa vänner heter Anna... Hon bor i Göteborg och jag bor här, i Örebro..
Ofta, ofta saknar jag henne.. Jag vill ha henne här till vardags, så vi kan ta en lunch eller spontanfika och prata utan att tiden känns knapp eller gå på stan och shoppa och pausa med ett glas vin, men glad är jag när vi ses, för då tar vi igen allt det där som vi missar när vi inte bor i samma stad..

I helgen har jag och mina killar varit hos Anna och hennes familj. Det blev en kort men härlig helg!

Foton ska alltid tas på oss och det är en liten procedur, det ska gudarna veta!:)

Först ska det fixas till runt omkring oss så det ser snyggt ut.

Sedan ska luggar och miner fixas till så vi ser snygga ut.

Sedan kan vi le och efter typ 20 omtagningar är vi nöjda. Anna blir ju alltid snygg på första kortet, men jag får så konstiga miner så det tar tid innan JAG blir nöjd.. Men till slut så...

Det är inte bara jag och Anna som gillar att träffas och vara tillsammans, även våra män gillar varandra och våra barn älskar att leka och hänga i hop..

I dag ville inte Elliot åka hem.. Han hade så himla roligt, så jag har lovat honom att vi ska ses snart igen...

Inga kommentarer: