torsdag 31 maj 2012

Tvära kast

I dag har varit en dag där jag både fått drömma mig bort i glitter och glamourvärlden, min brudtärna C och jag har varit på håruppsättningskonsultation och fixat till tiden för sminkningen, sedan tillbaks till verkligheten där jag i munktröja, gympaskor och regnjacka spelat brännboll och avslutat kvällen med en aningens kylig fika i gröngräset med Elliot, hans klasskamrater och deras föräldrar.

Tittade mig i spegeln när jag kom hem, röd om näsan och ruffsig tofs, så långt bort från glamour man kan komma, men det är väl det som är charmen med livet, att det är tvära kast, hit och dit, kors och tvärs?:)
Det passar mig ändå rätt bra...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara svängningar vardag lyx & glamour :))
Vilken tid är det i kyrkan den 16:e ? Och vilken kyrka vi är några grannar som gärna skulle vilja komma och titta lite på det vackra parets stora dag :))

Rosie sa...

Anonym: Haha rara grannar:) ja ni är så välkomna! Det är kl 15.00 i Längbro kyrka:)

Bella sa...

Sköna svängningar mellan glamour och vardag!!

Måste vara sååå kul med alla förberedelser :)Och det är snart...

Kramar Bella

uh-huh-me.com / Nettan sa...

Ja, det är sannerligen livet det :)
Spännande att det närmar sig!

Fin helg!

Rosie sa...

Bella: Ja det är jättespännande och riktigt pirrig börjar jag bli, det får gärna bli den 16 juni snart:) Kram på dig!

Nettan: Visst är det:)Fin helg till dig också!