söndag 13 maj 2012

Bröllopsfix!

Vilken effektiv bröllopsplaneringsdag jag har haft och så nöjd är jag med dagen! Nu känns det som jag börjar få koll på läget och en del saker som varit lite ostrukturerat i mitt huvud börjar nu suddas ut. Jag gillar inte när det känns eller är rörigt i mitt liv så det är skönt att ha lite kontroll igen:)

Tidigt på förmiddagen kom C, vi testade med lite skålar och annat fix som vi köpt i går på stan så nu känns det som bordsdekorationen någorlunda har fallit på plats. 
Sedan far vi ut till Tina och provade brud och tärnklänning.
Min klänning kommer bli så fin så fin och jag är så glad så glad!

När eftermiddagen kom så tog J och jag en liten utflykt och tittade på vår bil som ska ta oss runt i stan.
Den är så himla läcker, jag blev lite kär! Nöjd där att jag vågade lita på J och att han valde så himla rätt. Modigt av mig:)

Väl hemma började jag och J med klipp- och klistraleken.
Placeringskort planeras och det blev riktigt bra.
Det blir somrigt, pastelligt och fint. Precis som det ska vara en dag i mitten på juni!

I bilen på väg hem kom J och jag på, att på söndag om fem veckor vaknar vi upp som man och hustru.
Efter 13 år tillsammans så är vi inte bara sambos längre, utan jag får säga "Min man" på riktigt.
Coolt! (Eller vad man nu ska säga:))

2 kommentarer:

annika sa...

Vilket jobb att planera ett bröllop! Jag och C gick till borgmästaren och D var med i babyliften. Hur oromantiskt som helst. Nej fram för lite romantik ♥
Bra blivande man du har.
Bilen är superläcker.

Kram

Rosie sa...

annika: Men det är ett himla roligt jobb:)
Kram!