söndag 27 maj 2012

En mammas dag

Hej vad tiden går och inga inlägg blir det känns det som för huvudet är fullt med saker och jag vet inte vart jag ska börja sortera..
I går hade de svensexa för sambon, han kom hem full och eländig men glad! Svårt att sova i natt hade jag för J snarkade så förfäligt:)
Min mors dag firade jag först ensam vid frukostbordet, sambon sov och sonen sjöng en kortis för mig och så fick jag en ny, fin plattång, sedan gick han och spelade Xbox...
Eftermiddagen och kvällen blev bättre, då gick vi först och såg visukalen "Fame", en uppsättning med både döva och hörande artister, helt fantastiskt! Jag blev rörd, stolt och grät en skvätt över det vackra, tysta språket som jag är uppväxt med...
Efter föreställningen gick vi på restaurang och åt god middag, jag och mina killar, så nu, nu känner jag att jag blivit firad ordenligt på Mors dag och nu är det God natt för jag är så trött så trött...

Inga kommentarer: