fredag 18 maj 2012

Fredag

Jobbat förmiddag denna klämdag.. Helt ensam i min korridor, lite läskigt men det gick. Tack för kollegor som kom från andra korridoren och hälsade på och snicksnackade lite, det gjorde mig glad.
Sedan kom mina killar och hämtade upp mig och det blev asiatisk lunch på stan. Mys!


Vi gick till Lagerhaus och köpte lite plock till bröllopsfesten och så köpte även vi dessa snygga glas. 12 st står nu i vårt köksskåp och jag är så nöjd! De kommer fungera bra till både läsk, mojitos och andra goda drinkar i sommar. Tipptopp!


Jag har också kommit på att det är himla snyggt med blommor i olika krukor, lite bohemt så där, det passar mig bra, så blommor på torget och två enkla krukor inhandlades och så här ser det ut just nu på vår trapp. Lite gräs, pelagon och lavendel... Fler ska det bli!


Nu lyssnar jag på Laleh och njuter av att solen skiner och det är helg. Snart ska grillen tändas och köttfärsspett ska grillas.
Skön helg önskar jag er alla!

Inga kommentarer: