måndag 28 maj 2012

Motionerat!

10 km cykling och 5 km jogging i skogen på en måndag, ja rätt nöjd måste jag säga fast bilden ser ut att säga något annat, men jag blev lite trött för det kändes som jag tog i, speciellt på slutet.
Jaha, och det är nu jag ska ta det där stora glaset med citronvatten, fast jag vet att det finns en Magnumglass i frysen... Upp till bevis nu Rosie, för visst har jag en gnutta karaktär, visst har jag?..
Gud vad gott det ska bli med citronvatten.. Mmmm... Glass får jag äta i ett annat liv...
Om tre veckor står jag brud... Börjar bli pirrigt....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer bli en urtjusig brud med eller utan citron
Vatten:) // Camilla

annika sa...

Klart att citronvatten är bäst :).
Du ser så fin ut så jag tror att du kommer att stråla på bröllopsdagen.

Kram

Rosie sa...

Camilla och Annika: Tack vad ni är rara!:) Kram