söndag 4 mars 2012

Andra provningen!

Soliga söndagen som började med promenad, massa babbel och planering med min fina vän C som också ska vara min brudtärna. Vid lunchtid kom sömmerskan hem till mig och nu börjar brudklänningen ta form!
Den är långt i från klar men nu fick jag ett hum om hur den kommer se ut och den blir så fin, så fin.
Till nästa gång vi ses så vill sömmerskan (som heter Tina) att jag gärna ska ha hittat skorna som jag ska ha på mig på bröllopet, så nu startar skojakt och även smycken och underkläder står överst på jaktlistan.. Roligt letande men också lite läskigt, jag vill ju att det ska bli perfekt och att det ska vara jag!
Lite mer än tre månader kvar till den stora dagen...

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Åååhhh!! Ser redan nu att du blir fantastiskt VACKER! Så spännande!!!

Rosie sa...

Alexandra: Tack söta du!:)