lördag 24 mars 2012

London dag 2

Dag 2 i London började med ett besök på Camden market.
Johnnys favoritställe...
Trevligt.. Här kan man som alltid titta på allt möjligt.
Rökelser, kinesiska masker och silversmycken finns i var och vartannat hörn.
Charmigt, till en viss del.. Jag var ändå glad när vi tog tunnelbanan in till city igen...
Piccadilly Cirkus och jag.
 Här har jag redan shoppat två par Converse, ett par svarta och ett par vita, till priset av ett par så jag var mycket nöjd!
På en bakgata till Regent Street hittade vi ett par mysiga barer så där blev det paus med en cosmopolitan och en mojito. Gott och trivsamt. Där blev vi kvar ganska så länge, pratade och pratade och började till slut att frysa, då har man suttit länge...
Kvällen avslutade vi på en fransk restaurang som heter Pierre Victoire som Johnnys affärskollega tipsade oss om och jag kan verkligen rekommendera stället om ni ska till London! (På bilden ser ni förrätten, Johnny tog musslor och jag grillad halloumi. Smarrigt!)
Rustikt och mysigt och på Dean Street, lägg det på minnet!


En helt annan sak.
Till min kära vän C: Jag hittade mina bröllopsskor här, men i svart och för halva priset så jag var tvungen att köpa mig ett par. Är helnöjd för de är ju så fina!:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken härlig weekend ni har haft! Fina och genomtänkta inköp ;)
Perfekt med ett par svarta skor också.

Vi ses i veckan! Kram C

Rosie sa...

C: Japp mycket nöjd med mina inköp! Och de svarta skorna, du ska se dem! Supersnygga! Nu blir det att träna i högklackat:) Kram och syns snart!