lördag 24 mars 2012

Kvällen i London

God morgon! Ny dag, ny sol! I dag åker vi till Camden, Johnnys favoritplats.. Jag ler och följer glatt med som förstående och tålmodig blivande fru jag är...

Gårdagskvällen blev mysig. (Bara lite irriterat när Johnny inte förstod hur kissnödig jag var, utan skulle retas med mig hela tiden, då blev jag jättearg! Men det har gått över:))

Vi strosade genom China Town och Covent Garden.


Åt italienskt, för det måste man göra när man är i London säger Johnny.
Till dessert blev det en tiramisu där de fått hjärnsläpp på kakaon, den var helt okey men den godaste gör våra vänner Steve och Lena!


Avslutade kvällen på en riktig engelsk pub, det måste man också göra säger Johnny när man är i London:)
Jag dricker typ fem öl per år och denna gång blev det en London Finest. Riktigt god!

Sedan gick vi hem, två trötta själar med stora påsar under ögonen (och tydligen rödsprängda ögon sa Johnny att jag hade) sa God Natt till Londons nattliv, Speciellt ung är man inte längre, tydligen...

Nu blir det frukost på Starbucks. Johnny vill ha riktigt kaffe, efter det kan vi göra London igen!

2 kommentarer:

SINTAS VÄRLD sa...

Åh, jag tycker om Camden. Hoppas ni hade det riktigt mysigt! Hälsningar Sinta

Rosie sa...

Sinta: Min sambo tycker också om Camden, och jag tycker det är helt ok men efter några timmar har jag tröttnat och tack o lov fick jag med sambon på samma tankar:)
Fin blogg du har förresten!