söndag 11 mars 2012

Inspiration!

Hm.. Senaste inlägget hette "Noll inspiration" och det kan man väl säga att det innefattade allt i livet, inte bara bröllopsplaneringen.
Efter en helg i Stockholm med bästa väninnan C så känns det som jag är på banan igen. Härlig känsla.
Det blev en mysig korthelg och vi bodde här:
På Story Hotel vid Stureplan. Avslappnat och lite skön stämning så där..
Åt även middagen på hotellet.
Firade livslång vänskap och mitt kommande bröllop med champagne!

Avslutade den supergoda middagen med en oslagbar dessert!
Världens största maräng med ananassorbet och vaniljskum, det ni!:)

Shoppa hann vi också göra så klart och gick även långt på Sveavägen för att titta på ballonger!

Detta kan jag nu bocka av på min bröllopslista:

* Väska
* En (liten!) kavaj om det blir kyligt på natten....
* Smycken
* Supersnygga skor
Helt otroligt känns det och jag är mycket nöjd och glad!
Jag får heller inte glömma mitt fina läppglans i superrosa som jag ska fixa till mig med där på sena natten! Eller hur C?:)

Tack för helgen, tack för vänner och tack för ny inspiration!
I´m back tror jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiskt att kunna pricka av fyra (fem med läppglanset!) viktiga saker på en resa - och vad fin du kommer att bli! Skönt att höra att du känner dig laddad igen, det gör jag med!!
Kram från C

Rosie sa...

C: Ja vilken fantastisk helg vi hade och vad mycket vi kunde pricka av:) Så nöjd och så glad. Kram!